Selamat Tinggal Guruku


Asalamualaikum korang

Hai....Hai....Korang semua apa khabar???Harap-harap semua sihat-sihat ya.....Hari ini saya nak cerita pasal seorang guru saya....Kenapa dengan cikgu Cik Qaseh?????Diaaaa.......Diaaaaa.....Diaaaaaaa.....
Waaaaaaaaaa.....Sedihnya.......Cikgu Liza selaku  guru sejarah saya akan berpindah balik ke Sarawak bermula pada hari Jumaat yang lepas....(baru sekarang nak cerita.....,almaklumlah internet dekat rumah saya terlampau lah lambat,So terpaksalah tunda arini)

Cikgu....Sangat sukar untuk saya melepaskan pemergian cikgu tapi apakan daya...Saya hanyalah manusia yang lemah.Cikgu jangan lupakan kami ya cikgu....Waaaaaa.....Kami semua (pljr 2 K.R.K + 2 KAA) sangat sayang dekat cikgu....Semoga cikgu  gembira di sekolah yang baru cikgu yaaaaa....Ingatlah muka-muka hingusan + nakal kami semua ni cikgu (Hingusan + nakal sangat ke muka aku ni????)

Terima kasih cikgu kerana sabar mengajar kami semua....Terima kasih juga atas pemberian jajan yang cikgu berikan itu.Kami semua sangat suka akan jajan cikgu...Kalau boleh setiap kali waktu sejarah nak dapat jajan jerk (macam budak kecik jerk kan)TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK CIKGU LIZA

Di kesempatan ini juga saya bagi pihak 2 K.R.K ingin memohon beribu kemaafan terhadap cikgu.....Saya berharap cikgu dapat memaafkan kesalahan yang pernah kami buat terhadap cikgu....and...and saya ada sebuah pantun nak disampaikan buat cikgu

MAKAN KURMA DALAM TIN;
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

P/s:Sorry entry kali ini emosinya terover plak.Harap diampunkan ya...

No comments:

Post a Comment