Larian 1Malaysia..

Assalamualaikum semua...

        Anda semua penat tak????Kalo tak penat tak tau la nak cakap apa....Okey pada hari ini sekolah saya telah mengadakan larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia...Fuyoooo.... tak boleh nak kata apa-apa pasal larian 2,sungguh penat gila...K sekarang ni aku nak cerita tentang aku n kawan yang lain berlari.Mula-mula datang sekolah berkumpul dekat padang kena senam aerobik dulu ,lagu dia tak boleh bla

Senaman aerobik


Tengah mendengar taklimat
       
         Lepas dah selesai tu kita orang dikumpul kan di hadapan pagar belakang sekolah,aku tengok budak-budak ni bersemagat gila nak berlari (biasa la tu aku pun sama)Setelah di lepaskan erm....macam kambing terlepas dari kandang la pulak,perh...laju gila budak-budak ni lari..

          Sewaktu berlari tu,aku dengan kawan aku sorang ni  kejap-kejap berlari,kejap-kejap berjalan,kejap-kejap berlari anak....macam tu lah rutin kitaorang sepanjang berlari.Lebih kurang dalam pukul 9.45,aku selamat sampai di sekolah.Apalagi capai beg,pas tu minum air...sungguh penattttttt....

          Setelah itu,ada cabutan bertuah,alhamdulilah ramai juga pelajar-pelajar 2krk n 2kaa yang dapat cabutan bertuah termasuklah aku.Okey dekat bawah ni ada sebuah video...jom kita saksikan....


video

P/s:sorry vidoe ni bergetar,semoga anda terhibur dengan video yang aku buat ni

2 comments: